- E-handelspaket & Priser
- Tilläggstjänster
- Affärssystem / Logistik / B2B
- Betallösningar
- Design
- Dropshipping
- Frakt & 3PL
- Marknadsplatser
- Moduler - Allmänt
- Synlighet
- Specialisttjänster
- Uppstarttjänster
- Övriga tjänster
- Tillgänglighet
Använd pixeln när du vill:
Se till att dina annonser visas för rätt personer. Hitta nya kunder eller personer som har besökt en viss sida eller utfört en viss åtgärd på din webbplats.
Öka försäljningen. Konfigurera automatiska bud för att rikta dig till personer som mer sannolikt utför en aktivitet som är viktig för dig, t.ex. att köpa något.
Mäta annonsernas resultat. Bättre förstå effekten av dina annonser genom att mäta vad som hänt som ett direkt resultat.
När du har konfigurerat Facebook-pixeln aktiveras den när någon utgör en åtgärd på din webbplats. Exempel på åtgärder är att lägga till ett objekt i kundvagnen eller köpa något. Pixeln samlar in dessa åtgärder, som kallas händelser, och skickar dem till din Facebook-pixelsida i Events Manager. Därifrån kan du se åtgärderna som dina kunder utför och du har möjlighet att nå dessa kunder igen genom framtida Facebook-annonser.
Modulen skickar händelser till din Facebook-pixelsida när kunden utför dessa åtgärder:
- Visningar av huvudsida (t.ex. produktsida, målsida, artikel)
- När varor läggs till i en kundvagn (t.ex. klick, målsida för knappen Lägg till i kundvagnen)
- Köp eller genomförda kassatransaktioner (t.ex. när någon kommer till sidan ”Tack” eller sidan med köpbekräftelse)
Begär offert om du vill att modulen ska skicka fler händelser.