- E-handelspaket & Priser
- Tilläggstjänster
- Affärssystem / Logistik / B2B
- Betallösningar
- Design
- Dropshipping
- Frakt & 3PL
- Marknadsplatser
- Moduler - Allmänt
- Synlighet
- Specialisttjänster
- Uppstarttjänster
- Övriga tjänster
- Tillgänglighet
Om vi ska förklara skillnaden mellan Support/Helpdesk och Service så kan man säga att Helpdesk berättar hur du kan göra saker på EGEN hand. Serviceteamet däremot, genomför de ändringar du önskar eller ger råd m.m.
Serviceteamet har inga begränsningar utöver vad som ligger inom våra kompetensområden (bl.a webbdesign och webbutveckling, marknadsföring, TA/logistik, SEO och kopplingar till olika affärssystem).
Talex har alltid levererat konsulttjänster.
Anpassade, flexibla lösningar. Det är det vi är kända för!
Svårigheten är att hitta den personliga effektivitet som krävs för att hantera mindre löpande konsultuppdrag. Traditionella konsultuppdrag kräver en ordentlig genomgång så att slutprodukten blir som kunden tänkt sig.
Det kräver säljare, projektledare, planering och resurser till utveckling.
Talexs lösning för att korta ner alla led och kostnaden i processen heter serviceavtal och Service Card.
Serviceteamets arbete är en tilläggstjänst som många kunder har efterfrågat.
Vårt Service Card ger dig från 9% till 31 % rabatt på Serviceteamets timmar.
Ett smartare sätt att anlita oss helt enkelt.
När du köper timmar har du dessutom fördelen att alla de servicetimmar finns kvar i din timbank och kan användas när som helst. För att Serviceteamet skall kunna ta på sig nya mindre löpande uppdrag så måste det finnas timmar i din timbank.
Alla ändringar som utförs i systemet på din begäran dras automatiskt av från ditt service card.